lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

مهتای شیرین من

1391/2/12 21:56
نویسنده : مامی مهتا
891 بازدید
اشتراک گذاری

ا

چند روزیه مهتا خیلی به پوره سیب زمینی علاقه پیدا کرده ومن هم براش زیاد درست میکنم تا نوش جان کنه  کمتر پیش میاد که مهتا از چیزی  خیلی خوشش بیاد(بقیه در ادمه مطلب)

چند روزیه مهتا خیلی به پوره سیب زمینی علاقه پیدا کرده ومن هم براش زیاد درست میکنم تا نوش جان کنه  کمتر پیش میاد که مهتا از چیزی خیلی خوشش بیاد و برای من خیلی جالبه . امروز روی اسبش نشسته بود و پوره میخورد برگشت رو به من وگفت:مامان خومزه ست (خوشمزه ست)  دس درد نکنه زحمت تشیدی (دستت درد نکنه زحمت کشیدی)این جمله رو با یه دلبری گفت که دلم میخواست بگیرمش توی بغلم و بوسه بارونش کنم با این مدل حرف زدنش قلبماچ

نمیدونم از کجا یاد گرفته این دختر بلا شاید از حرف زدن خودمون شاید یه جایی سر سفره کسی اینجوری تشکر کرده نمیدونم من که متعجب موندم توی حرف زدن  این خانوم  خانوما تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
19 مرداد 91 11:36
چه دخمل نازی خدا حفظت کنه شیرین شما هم لینک شدی عزیزم ممنون پیش ما اومدی
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:47
التماس دعا از شما عزیزم
مامان لاله
20 مرداد 91 15:56
نوش جونت عزیزم.


ممنون خاله جون یه بوس تپل برای آبتین جونم