lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

دلتنگی مهتا برای باباش ...

1393/12/19 10:12
نویسنده : مامی مهتا
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 16 اسفند ماه که روز جشن مهد بود صبح مهتا خونه بود تا برای جشن آماده بشه از ساعت 11 بهانه باباش و میگرفت که دلم براش تنگ شده .. میرفت جلوی عکس باباش می ایستاد و گوله گوله اشک میریخت که دلم براش تنگ شده ... تلفنی تماس گرفتیم و با باباش صحبت کرد اما دوباره بعد از چند دقیقه دیدم مهتا روی مبل دراز کشیده عکس باباش و گذاشته جلوش و داره همینطور اشک میریزه ... که من بابام و میخوام گریه

دوباره با باباش تماس گرفتیم که زودتر بیا خونه که مهتا بی قراره ....

خلاصه چند وقتی که خییلی بابایی شده ...بابا باید شب بیاد پیشم تا خوابم ببره ... بابا باید منو ببره مهد ...و از این جور حرفها دیگه ....

عکسهای مهتا گلی هنگام دلتنگی برای پدر 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان زهره
19 اسفند 93 10:42
سلام چقدر نازی خوشگلم پیشاپیش عید رو به شما تبریک میگم سال خوبی رو برای شما آرزومندم
مامی مهتا
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف داری ... سال نو شما هم مبارک باشه بهتربنها رو من و مهتا براتون آرزو میکنیم
مریم مامان مهتا
19 اسفند 93 11:30
عزیزم خدا حفظش کنه و همیشه دلش شاد باشه
مامی مهتا
پاسخ
مرسیییی مریم جان ...خیلی لطف داری بانو
مامان مریم
14 تیر 94 12:07
سلام فهیمه جوونم دختر ناز من چطوره ؟ ببخشید که خیلی وقته سر نزده بودم کلا نی نی وبلاگ مثل سابق گرم و پررونق نیست ممنون از طفت و تبریکت عزیزم ما هم خیلی دوستون داریم و دلمون براتون تنگ میشه ..دقیقا مهتا و مهتاب نقطه اشتراک زیاد دارن و هر دوشونم خوردنین یه عالمه
مامی مهتا
پاسخ
سلام به مریم جون خودم ... فدای تو و مهتاب ناز .... آره منم کمتر فرصت میکنم پست بذارم .... ببوس عزیز دل خاله رو