lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

من و مهتا و بهار

1391/1/26 19:02
نویسنده : مامی مهتا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای بهاری وهوای مطبوع وطبیعت سبز وتازه .من رو حسابی سرمست میکنه عاشق فصل بهارم (بقیه در ادامه مطلب)

 

روزهای بهاری وهوای مطبوع وطبیعت سبز وتازه .من رو حسابی سرمست میکنه عاشق فصل بهارم به خصوص عصرها  که هوا خیلی خوب میشه جون میده برای پیاده روی .

بعد از ایام عید مهتا خیلی د د ری شده وعصر که میشه دیگه توی خونه بند نمیشه ودوست داره که بیرون بره من هم از این فرصت استفاده میکنم و سه نفری باهم بیرون میریم به نام مهتا و به کام من .

وای که چه لذتی داره سه نفری بیرون رفتن برای دیدن این همه زیبایی های خدا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان لاله
20 مرداد 91 15:59
همیشه به گردش دختر گل(البته منظورم کم و بیش مامان دخملی هم هست...!!!



مرسی لاله جون
مامان ستایش
21 مرداد 91 9:29
وااااااااااااااای خوشتیب خاله بهارت مبارک .... ایشالله همیشه لبت خندون و دلت بهاری باشه فسق


ممنونم خاله مهربون ستایش روببوس