lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

نوروز 91

1391/1/15 10:54
نویسنده : مامی مهتا
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من یکی از بهترین و لذتبخش ترین کارهای شب عید خرید وسایل هفت سین و چیدن اونهاست وقشنگ ترین زمان هم نشستن پای سفره هفت سین هنگام تحویله ساله ..(بقیه در ادامه مطلب)

 

به نظر من یکی از بهترین و لذتبخش ترین کارهای شب عید خرید وسایل هفت سین و چیدن اونهاست وقشنگ ترین زمان هم نشستن پای سفره هفت سین هنگام تحویله ساله .....

نمیدونم چرا برام این لحظه اینقدر مهمه احساس میکنم اتفاق خیلی بزرگی میخواد رخ بده و هرگز نباید این زمان رو از دست داد شاید به این دلیل باشه که مامانم هم اینطور رفتار میکرده و براش مهم بوده و ماهم اینطوری بار اومدیم که لحظه سال تحویل باید همه چیز مرتب و منظم سر جاشون باشن حتی یک ظرف نباید توی سینک باشه و همه اعضای خانواده هم باید سر سفره حاضر باشن خلاصه من هم همین اخلاق رو دارم

چون امسال لحظه تحویل سال ساعت 8:44 دقیقه بود مهتا رو ساعت 8 از خواب بیدار کردم تا زودتر صبحانه بخوره و حمامش کنم تا سر سفره سرحال باشه .امسال برای دومین بار  سه نفری سرسفره  هفت سین حاضر بودیم و دعا کردیم تا سال خوب و پربرکتی داشته باشیم حتی مهتا هم دستهای کوچولوش رو مثل من و باباش بالا گرفته بود و دعا میکرد .

مهتا کوچولو خسته از دید و بازدید عید روی صندلی ماشینش خوابیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زن دایی لیلا
16 مرداد 91 15:55
سلام امید وارم هرسال برایت با برکت تر و پربارتر باشه عزیزم و امید وارم که همیشه شاد و سلامت در کنار هم عید های زیادی را پشت سر بگذارید


مرسییییییی زن دایی جونم
مامان لاله
16 مرداد 91 18:08
سالهای سال پاینده و سلامت باشین


خیلی خیلی ممنون خاله جون بوووس برای شما و آبتین عزیزم
mamane roham
17 مرداد 91 9:55
وای عزیزم. ماشالله به این خانوم زیبا. خدا برای مامان و بابا حفظش کنه. از دیدن وب لاگتون لذت بردم. مرسی که به ما سر زدین