lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

کوچولوی دوست داشتنی

1390/3/20 1:10
نویسنده : مامی مهتا
794 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا توی این ماه خیلی فعال شده فکر کنم چیزی به راه افتادنش نمونده باشه چون همش دستش و به میز و مبل میگیره و راه میره (بقیه در ادامه مطلب)

مهتا توی این ماه خیلی فعال شده فکر کنم چیزی به راه افتادنش نمونده باشه چون همش دستش و به میز و مبل میگیره و راه میره البته از 7 ماهگی اینکار رو میکرد اما الان خیلی این کار رو دوست داره و مدام تکرارش میکنه . یکبار حتی دستش و به دیوار گرفته بود و تا توی اتاقش خودش رو رسونده بود گاهی هم وسط راه چیزی پیدا نمیکنه که دستشو  بگیره میزنه زیر گریه وکمک میخواد اما اصلا راضی نمیشه که چهار دست و پا بره نمیدونم چرا؟ دوست داره زودتر راه بیفته .

جدیدا هم خانم علاقه زیادی به موزیک ورقص پیدا کرده توی موبایلم براش آهنگ میزارم و میدم دستش بعد شروع میکنه به تکون دادن خودش و دست زدن و سرسری کردن دلم میخواد درسته قورتش بدم این ناز دخملو قلب. وااای از گوجه سبز خوردنش خیلی دوست داره  بخوره بعد از گاز اول قیافش دیدنیه !لبخند

خیلی هم علاقه پیدا کرده به شکلات بیشتر از رنگ و لعاب کاغذش خوشش میاد و دوست داره باهاشون بازی کنه یه شکلات خوری پر از شکلات توی خونه مامان جونش مخصوص بازی مهتا خانومه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)