lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

آخرین ماهگرد مهتا

1390/4/6 11:48
نویسنده : مامی مهتا
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه یازدهمین ماهگرد مهتا رو جشن گرفتیم در واقع آخرین ماهگردش بود. دخترم داره بزرگ میشه  یک ماه دیگه یک سالش تموم میشه ....(بقیه در ادامه مطلب)

یازدهمین ماهگرد مهتایازدهمین ماهگرد مهتا رو جشن گرفتیم در واقع آخرین ماهگردش بود. دخترم داره بزرگ میشه  یک ماه دیگه یک سالش تموم میشه .... واای چه روزهایی رو گذروندیم .  یک سال اول زندگی بچه ها خیلی پر تلاطمه باید با کلی مریضی و کولیک و واکسن و دندون درآوردن ونشستن و راه رفتن و... دست و پنجه نرم کنن. نزدیک به یک ساله که خانواده ما 3 نفری شده اما اینقدر با این دختر انس گرفتم که انگار تمام عمر با من بوده .

 31خرداد تولد یاسر بود ومن براش یه کیک بزرگ وخوشمزه درست کردم وهمراه خاله  شیدا الینا و عمو ودایی امیر و دایی امید و زندایی ها یا به قولی خواهر و برادر های خودم رفتیم جاده چالوس وتولد بابا یاسر رو باهم جشن گرفتیم . مهتا کوچولوی من از پارک و تاب وسرسره هم خوشش اومده بیشتر با الینا میریم پارک نزدیک خونمون و باهم بازی میکنن ومهتا کلی ذوق میکنه  ای جانم قلب

حسابی هم در تدارک اولین جشن تولد مهنا هستیم چند روز پیش با بابایاسر و عمو علیرضا چند ساعت پای کامپیوتر نشستیم تا کارت تولدش رو درست کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)