lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

اردی بهشت

1390/2/30 15:21
نویسنده : مامی مهتا
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اردیبهشت خوبی داشتیم . با وجود دخمل ناز وشیطونی مثل مهتا روز به روز زندگی قشنگتر میشه هر روز که مهتا کار جدیدی یاد میگیره  کلی لذت میبرم  اما افسوس میخورم که با هر کار تازه ای که یاد میگیره وابستگیش به من کمتر و کمتر میشه .(بقیه در ادمه مطلب)

 

اردیبهشت خوبی داشتیم . با وجود دخمل ناز وشیطونی مثل مهتا روز به روز زندگی قشنگتر میشه هر روز که مهتا کار جدیدی یاد میگیره  کلی لذت میبرم  اما افسوس میخورم که با هر کار تازه ای که یاد میگیره وابستگیش به من کمتر و کمتر میشه .

من عاشق فصل بهار ومخصوصا اردیبهشت ماه هستم وخیلی دوست دارم که توی این ماه سفر برم. دوم اردیبهشت مامان و بابای یاسر عازم سفر مکه شدند وما هم به همراه عموهای مهتا به شمال سفر کردیم . خیلی خوب بود  طبیعت تازه وزیبا و هوای خوب و.... مهتا هم توی این سفر خیلی خوشحال بود چون عموهاش خیلی باهاش بازی میکردن . خلاصه حسابی به همه خوش گذشت و خاطره خوبی به جا موند.

اواسط ماه مسافر هامون از سفر خانه خدا برگشتند و حسابی خوش به حال مهتا شد چون مامان جون وبابا جون برای تنها نوشون به اندازه چند سال لباس و اسباب بازی آوردن.

24 اردیبهشت هم به مناسبت دهمین ماهگرد مهتا رفتیم دربند وباز هم از طبیعت بهاری لذت بردیم .

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)