lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

عروس بازی

1391/10/13 20:33
نویسنده : مامی مهتا
704 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خاله شیدا و الینا و خاله فرح  خونه ما اومده بودن .مهتا و الینا توی اتاق بازی میکردن که یه دفعه از اتاق بیرون اومدن در حالی که مهتا تور و تاج  روی سرش بود. الینا گفت من مهتا رو عروس کردم و براش دست میزد و مهتا هم زیر اون تور صورتی یه قیافه با مزه ای به خودش گرفته بود انگار واقعا عروسه . اوهقلب

با دیدن این صحنه ما هم براشون دست زدیم  و خوشحال شدیم .اما بعد من حسابی غرق در خیال شدم و کمی دلم گرفت به این قضیه فکرکردم که زمان خیلی زود خواهد گذشت و من مهتا رو در لباس عروس خواهم دید (البته انشاالله) که باید دخترکم تمام وجودم وهستی ام را راهی خانه بخت کنم . میدونم که نهایت آرزو و آمال همه مادرها خوشبختی و شادی بچه هاشونه اما  چقدر سخته  که بخواهی یک روز ازش جدا بشی و بفرستیش دنبال سرنوشت خودش . شاید خودخواهی باشه که بخوای همیشه برای تو بمونه اما درک این موضوع در حال حاضر برای من غیر ممکنه ناراحت به همین علته که میگن باید در حال زندگی کنی نه در گذشته و نه در آینده پس در حل حاضر بیخیال عروس شدن و این حرفها ... فعلا که مهتا مال خوده خودم پس تا میتونم باید بیشتر از این زمان استفاده کنم و قدر تک تک لحظه هاش رو بدونم ....

مهتا جووووووووووووووونم بیا تو بغل مامان که عاشششششقتم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان لاله
15 دی 91 14:12
مطهره
16 دی 91 12:43
سلام عزیزم خوبی؟ دختری خوبه؟ منم مثل توام در دوست داشتن شاپرک خانم خیییییلی خودخواهم
آره راست میگی باید حالو حسابی دریابیم


سلام خانومی .خودخواهی رو خوب اومدی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
16 دی 91 20:15
آخی مامانی مهربون عزیزم بازی روزگاره دیگه فقط دعا کن که انشاا... بختش خوب باشه ولی حق داری من وقتی خواستگار برای خواهرام میاد همین حال بهم دست میده حالا فکرشو بکن برای دختر خودم خواستگار بیاد انشاا... عاقبت بخیر باشن


مرسی از دلگرمیت فقط باید دعاکنیم و به خدا واگذارشون کنیم.
مطهره
18 دی 91 8:27
سلام دوست جونی خوبی قالب وبتو عوض کردی!قشنگ شده


مرسییییییییییییییی
خاله شیدا
18 دی 91 10:01
:میدونم که یه روز به وقت نو جوونی میرسه وقت دل باختن و وقت هم زبونی میگی به عشق اسیری اجازت رو میگیری میخوای عروس بشی قشنگ ترین عروس دنیا میزاری همه عروسکاتو واسه مااین آخر کار رسم روزگاره ( ای کاش همه مادر ها لباس سپید رو را بر تن دختراشون ببینند و آن روزهای قشنگ رو تجربه کنند خواهر جون یه روز میاد که تنها آرزوت همینه )

حتما همینطوره