lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

سومین شب یلدای مهتا خانوم

1391/10/6 12:29
نویسنده : مامی مهتا
4,542 بازدید
اشتراک گذاری

        

چند روز قبل از شب یلدا بابا یاسر رفت ماموریت و من و مهتا هم رفتیم خونه خاله شیدا تا مهتا خانوم  سرگرم باشه و دلتنگی باباش رو نکنه . تو این مدت با خاله شیدا حسابی هنر به خرج دادیم  انار دون کردیم و مدل دار پیچیدیم . (عکسهاوبقیه متن  در ادامه مطلب)

        مهتا زیر کرسی

چند روز قبل از شب یلدا بابا یاسر رفت ماموریت و من و مهتا هم رفتیم خونه خاله شیدا تا مهتا خانوم  سرگرم باشه و دلتنگی باباش رو نکنه . تو این مدت با خاله شیدا حسابی هنر به خرج دادیم  انار دون کردیم و مدل دار پیچیدیم  و باسلق هندوانه ای و ساده و کیک و شیرینی طرح هندوانه برای شب یلدا درست کردیم. خلاصه حسابی در تدارک یه شب یلدای به یاد موندنی بودیم تا دخترها لذت ببرن .

طبق معمول باز هم خونه خاله شیدا قرار بود جمع بشیم چون خونشون بزرگه و اینکه بزرگ خانواده ما حساب میشن . با کمک همدیگه کرسی گذاشتیم و روی اون رو تزیین کردیم و مابقی تنقلات رو هم که تو ظرف چیده بودیم روی کرسی قرار دادیم .  زحمت شام رو هم خانواده دایی امیر به عهده گرفتن چشمک

مامان جون هم (مامان بزرگ خودم ) بالاخره رضایت داد و همراه با خاله فرح و خانواده  به جمع ما پیوستند . خاله شیدا برای دخترها بادکنکهای سبز و سفید و قرمز به رنگ هندوانه گرفته بود  که کلی با اونها بازی کردن و البته عکاس هم شده بودن به نوبت مهتا و الینا ازمون عکس می انداختن (اونهم چه عکسهایینیشخند) موسیقی متن کل شب هم جیغ دختر خاله ها  (مهتا و الینا )بود که میدویدند و با همدیگه جیغ میکشیدن لبخند

شب خوبی بود مامان جون برامون شعر خوند و کمی هم مشاعره کردیم و کلی خندیدیم چون هیچ کسی نمیتونه از پس مامان جون بر بیاد ماشالله در زمینه شعر و شاعری حرف اول رو میزنن .  کلی هم عکس انداختیم هم از کرسی هم از هنرمندی های خودمون (منظورم من وخواهرم شیداست ).

در آخر هم طبق روال همیشگی برای تک تک افراد فال حافظ گرفتیم و با بذله گویی های دایی امیر (برادر خودم ) کلی خندیدیم .

این  رو فراموش کردم بگم که قضیه 21 دسامبر و پایان دنیا هم نقل مجلس بود و هرکسی در این زمینه نظری میداد .و هیچ کس این قضیه رو قبول نداشت .

مهتا کوچولو زیر کرسی

       مهتا1

الینا و مهتا زیر کرسی

     الی و مهتا

دختر خاله ها در حال ژست گرفتن

     سرتقا

کرسی ما

     کرسی

     نمای کرسی 

     یلدا

    تنقلات

    پذیرایی

  انار دون شده

   انار

باسلق هندوانه ای و ساده که خودمون درست کردیم

   باسلوق

میوه های خشک شده

  ظرف خوشکبار

آجیل

   اجیل

شیرینی هندوانه ای

    شیرینی

هندوانه با طرح قوری

    هندوانه

کیک هندوانه ای

   کیک هندوانه

    میز شام

      میز شام

           یلدا  

ژله هندوانه ای

    یلدا

مهتا والینا آماده غذا خوردن

     مهتا والینا

کوفته دستپخت خاله فرح

   کوفته

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
6 دی 91 18:14
واااااای من هنوز شام نخوردم بادیدن این کوفته ها ضعف کردم .عجب کرسی و محفل آریایی بوده خوشبحالتون . ماشاا... به مامان جون من عاشق مشاعره ام .خلاصه جای من خالی بوده اونجا همیشه به شادی انشاا...


خیلی ممنون دوست عزیز واقعا جاتون خالی اگر میشد حتما برات از این کوفته ها میفرستادم .
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
6 دی 91 18:17
خانم یه پا هنرمندین ماشاا... من یه بار باسلق درست کردم چسپید به قاشق و ماهیتابه وکدر شد


نظر لطفتونه این طورام که شما میگید نیستیم.
مطهره
7 دی 91 8:09
ای والله بابا چقدر خوش ذوق و با سلیقه دهنم آب افتاد خیلی زیبا بود استفاده کردم


نظر لطفتونه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 دی 91 12:33
سلام خانمی. راستش منم نمی دونم چی شد اخه تغییراتی هم ندادم که بگم از اونجا پاکیده شده. بهر حال دوباره لینک شدید. الینا و مهتا جون با هم دوست هستند و یه لحظه دیدم چقدر اشناست http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان لاله
7 دی 91 15:28
شب یلدات مبارک باشه مهتا جونم.وهزاران آفرین به فهیمه عزیز با این همه سلیقه. دست خاله شیدا هم درد نکنه . همه چیز خیییییلی عالی و خوشگل بود.


نظرلطفته عزیزم یلدای شما و آبتین خان هم مبارک.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
7 دی 91 20:39
سلام نی نی مد مسابقه گذاشته


مرسی گلم
مطهره
9 دی 91 10:38
چيزي نخواهم جز بوي گندم جز برق شادي در چشم مردم جز يک ترانه جز يک ترنم يک غنچه لبخند يک گل تبسم اگه سر بزنی خوشحالم میکنی