lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

دختر نقاش من

1391/9/5 23:14
نویسنده : مامی مهتا
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

      نقاشی1

مهتا حسابی به نقاشی علاقه پیدا کرده وجدیدا صورت میکشه و بسته به احوالات من یا خودش اونها رو خندون یا ناراحت میکشه . باتوجه به سنش خیلی خوب نقاشی میکنه سعی میکنم تا طرح های ساده مثل ماهی یا میوه ها رو یادش بدم , مهتا هم تقریبا شبیه اونها رو میکشه .البته رنگها رو هم خوب بلده و  با مداد رنگی هاش نقاشی ها  رو رنگ میکنه (البته رنگ که چه عرض کنم خط خطی میکنه )لبخند

(بقیه نقاشی ها در ادامه مطلب)

       نقاشی2

       نقاشی3

این هم طرح یه ماهی

        نقاشی4

       نقاشی5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 آذر 91 15:06
سلام دختر من تقریبا هم سن مهتا جونه جالبه که خیلی از کاراشونم مثل همه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 آذر 91 10:45
مهتا جون با کمال میل لینک شدین امید وارم دوستای خوبی برای هم بشیم
مامان لاله
13 آذر 91 16:00
افرین به تو گل قشنگ!

مرسیییییییییی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 آذر 91 16:46
مهتا جون بدو بدو مسابقه اس جا نمونی خاله http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامان کوثری
14 آذر 91 13:07
عکس های خوشگل دخترتون رو گذاشتم تو مسابقه ممنونم که شرکت کردین
خاله شیدا
20 آذر 91 11:53
خاله جونم همیشه خنده بکش الهی همیشه لبات خندون باشه قربونت برم


مرسیییییییی خاله مهربونم