lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

سفر مشهد

1391/8/15 20:03
نویسنده : مامی مهتا
745 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل آبان ماه بود که به همراه خانواده پدری مهتا (مامان جون و باباجون و عمو علیرضا و عمو حمید ) به مشهد سفر کردیم .مهتا برای این سفر هیجان زیادی داشت چون قرار بود با(بقیه در ادامه مطلب)

اوایل آبان ماه بود که به همراه خانواده پدری مهتا (مامان جون و باباجون و عمو علیرضا و عمو حمید ) به مشهد سفر کردیم .مهتا برای این سفر هیجان زیادی داشت چون قرار بود با قطار به مسافرت بریم . به محض وارد شدن به قطار مهتا محو تماشای قطار شده بود و با دقت خاصی همه جا رو بررسی میکرد .بعد از گذشت مدتی که همه چیز عادی شد دوباره شروع کرد به سوال پرسیدن و شیطنت های همیشگی سرگرمی دیگه مهتا راه رفتن بین راهرو های قطار بود چون از یک جا نشستن زود خسته میشد .

متاسفانه بعد از رسیدن به مشهد و هنگام پیاده شدن از قطار چون هوا کمی سرد بود دخملی سرما خورد و همین قضیه باعث شد که مهتا بد خلق و شدیدا کم اشتها بشه و.....در طول سفر به مهتا خیلی خوش میگذشت چون حسابی نازش خریدار داشت و کلی بازی میکرد . در طی چندین باری که به زیارت رفتیم دخملی هم با محیط معنوی حرم ارتباط برقرار کرد و همراه بابا یاسر چند باری هم  به زیارت رفت و به ضریح دست زد . مهتا در مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شیدا
9 آذر 91 2:31
زیارت قبول عروسک کوچولوی خاله


ممنونم خاله جون ایشالله قسمت بشه باهم بریم .
مامان لاله
13 آذر 91 16:05
زیارت قبول