lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

کلمات جدید و عجیب

1391/7/14 20:05
نویسنده : مامی مهتا
632 بازدید
اشتراک گذاری

1-آینه : مهتا با عروسکش اومده میگه : مامان دارم عروسکم و آینه میکنم . من : چی کار میکنی ؟ مهتا :

آینه دیگه من دکترم دارم آینش میکنم . و من فهمیدم که  آینه = معاینه

2-آدامه : میخواستیم بریم بیرون و داشتم لباس تن مهتا میکردم . مهتا میگه : مامان من آدامه شدم .

من:؟؟! مهتا :  لباسم و پوشیدم آدامه شدم دیگه ؟!بغلآدامه =آماده

3-خامونه : مهتا عروسکش رو آورده میگه این عروسکه خامونه .؟ من : خامونه؟ مهتا : خامونه دیگه دامن

داره . خامونه = خانومه

4-خیارید : مهتا اومده میگه مامان  لباسم اییت (اذیت )میکنه . پشتم خیارید . من : پشتت چی شد ؟

خیارید دیگه بمالش خوب بشه . خیارید = خارید

5-سوز شد : مهتا اومده نوک دستش رو بهم نشون میده که قرمز شده و میگه : دستن سوز شد .

سوز شد= سوخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماا لاله
14 آبان 91 11:12
وای عزیززززززم!کلی کیف کردم. افرین به تو که اینقدر شیرین زبونی


مرسییییییییی خاله مهربونم .