lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

خونه جدیده

1391/6/19 17:55
نویسنده : مامی مهتا
776 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا جون

کارتن های خالی رو از انباری آوردیم و وسایل خونه روداریم جمع میکنیم .گاهی مهتا می پرسه :چرا این کار رو میکنی؟  برای چی جمع میکنی؟ (بقیه در ادامه مطلب)

کارتن های خالی رو از انباری آوردیم و وسایل خونه روداریم جمع میکنیم .گاهی مهتا می پرسه :چرا این کار رو میکنی؟  برای چی جمع میکنی؟ براش توضیح میدم که وسایلمون رو جمع میکنیم تا بریم یه خونه دیگه یه خونه جدید که قشنگتر و بهتر از این جاست . آروم آروم ذهن مهتا رو آماده میکنیم تا بتونه با این تغییر و جابه جایی کنار بیاد . توی کتابهای روانشناسی خوندم که جا به جایی خونه برای بچه ها خیلی سخته و زمان  می بره تا با شرایط جدید خودشون رو سازگار کنن. برای همین  یه اتاق جدید و قشنگ رو براش تعریف میکنم که میتونه به سلیقه خودش عروسک ها و اسباب بازی هاش رو توش بچینه . و به این ترتیب باهاش مدارا میکنیم تا با این قضیه راحت تر کنار بیاد . خودم رو هم دارم آماده میکنم تا یه مدت با بد خلقی ها و بهانه گیری های مهتا کنار بیام . حالا هر کاری میکنیم یا چیزی میخریم مهتا میگه : برای خونه جدیده ست ؟ خلاصه اینکه این "خونه جدیده" شده تکیه کلام مهتا خانوم ما . برای همه هم تعریف میکنه که میخوایم بریم خونه جدیده و من یه اتاق جدید دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان لاله
29 مهر 91 14:22
سلام. به سلامتی . هنوز جا به جا نشدین؟ یه بوس برای مهتا


جا به جا شدیم این خاطره شهریور ماهه خاله جون
GoLsHan
11 آبان 91 19:16
این فرشته کوچولو رو به مام قرض بدین یه روز


این یکی رو دیگه شرمنده .

مامان رها
14 آبان 91 9:47
وای خاله جون چقده نازی خاله جونم
خونه نو مبارک باشه ایشالله بیا پیشمون


مرسی خاله جونم