lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

تولد کفشدوزکی مهتا

1391/4/26 20:53
نویسنده : مامی مهتا
5,334 بازدید
اشتراک گذاری

 

از قبل تصمیم داشتم که تولد دوسالگی مهتا رو کفشدوزکی بگیرم . مقدمات کار رو به همراه بابا یاسر انجام دادیم .(بقیه در ادامه مطلب)

     

از قبل تصمیم داشتم که تولد دوسالگی مهتا رو کفشدوزکی بگیرم . مقدمات کار رو به همراه بابا یاسر انجام دادیم . کارت دعوت شکل کفشدوزک درست کردیم و متن و محتویاتش رو با کامپیوتر طراحی کردیم . مقداری از تزیینات و از خواهرم گرفتم و با کمک خاله شیدا دامن تو تو برای دخملی درست کردیم و حسابی ذوق کردم لبخند روزتولد خاله شیدا و الینا جونی اومدن کمکمون و بابا یاسر با وسواس خاصی خونه رو برای تولد دخملش تزیین میکرد . کارها تموم شد و مهمون ها اومدن . یه جشن خودمونی اما خیلی گرم و دلچسب. 

مهتا و الینا نقل مجلس بودن وسط می رقصیدن و همه براشون دست میزدن . امیر مهدی کوچولو هم که تازه راه افتاده بود برای خودش سرگرم بود . وقتی براشون برف شادی میزدیم جیغ می کشیدن و خوشحالی میکردن. برای فوت کردن شمع های روی کیک از هم سبقت میگرفتن به همین خاطر چند بار شمع ها رو روشن کردیم گاهی هم  به خامه روی کیک ناخنک میزدن .

کفشدوزک کوچولوکلی کادو گرفت با کمک همدیگه کاغذ کادو ها رو باز میکردیم و مهتا کسی رو که براش کادو آورده بود می بوسید . مامان جون و بابا جون برای نوه شون قطار هدیه آورده بودن خاله شیدا و عمو والینا آشپزخانه آوردن . دایی امیر و زن دایی مرضیه وسایل پزشکی  . امیر مهدی کوچولو کیف عروسکی آورده بود. دایی امید و زن دایی لیلا عروسک بیبی بو . عمو علیرضا ماشین کنترلی و عمو حمید جارو برقی آورده بود و بالاخره مامان و بابای کفشدوزک کوچولو براش دوچره هدیه گرفته بودن . در آخر هم میز شام چیده شد و همه دور هم غذا خوردیم .

همه مهمونها توی دفترچه خاطرات برای مهتا یادگاری نوشتن و مهتا هم گیفت ها رو به مهمونها داد. برای الینا دستبند کفشدوزکی برای امیر مهدی عروسک کفشدوزک برای محمدرضا جاسوییچی کفشدوزکی برای مامان جون و زن دایی لیلا هم آویز موبایل کفشدوزکی به بقیه هم عکس مهتا خانوم هدیه داده شد .

این کارت دعوت تولد کفشدوزکی مهتا خانوم که خودم درستشون کردم .

تزیینات خانه که به رنگ قرمز ومشکی بود .

ریسه و ساعت تولد

چاقو کیک با تزیین کفشدوزکی

تابلودر ورودی

میز گیفت

دفتر یادگاری

کیک کفشدوزکی

کفشدوزک کوچولوی من در کنار هدایا

مهتا و دختر خاله ش الینا

میز شام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرضیه
16 مهر 91 11:05
سلام عزیزم تولد مهتا جون هم مبارک وب زیبایی دارین به ما هم سر بزنید راستی این تم های کفشدوزکی رو چطوری تهیه کردین من واسه پسرم تولد دوسالگی گرفتم اما نتونستم تمی تهیه کنم و برای سال آینده می خوام باید چکار کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
خاله گلشن
25 مهر 91 23:13
مرسی مامان مهربون
من کلی با دیدن عکساش انرژی میگیرم... مهتا فرشته کوچولومونه.....


))
مامان ملینا و کوروش
21 خرداد 92 8:21
وای چه نازه این دخملی
مامانی چه پیرهن خوشگلی براش دوختی دستت درد نکنه


نظر لطفتونه خانوم ....