lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

کوچولوی نماز خون

1391/4/12 16:48
نویسنده : مامی مهتا
726 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها وقتی میام نماز بخونم مهتا میاد زیر چادرم قایم میشه گاهی هر کاری که من میکنم انجام میده گاهی هم بازی میکنه و دور من میچرخه ...(بقیه در ادامه مطلب)

این روزها وقتی میام نماز بخونم مهتا میاد زیر چادرم قایم میشه گاهی هر کاری که من میکنم انجام میده گاهی هم بازی میکنه و دور من میچرخه .  یه وقتهایی اسباب بازی هاش رو میاره زیر چادر و مشغول بازی میشه من هم اعتراضی نمیکنم مبادا که از نماز و نماز خوندن زده بشه  دوست دارم به نماز از حالا علاقه پیدا بکنه تا در وقتش نماز خون بشه . یه چادر عربی داره که براش از کربلا آوردن گاهی اونو سرش میکنه و یه مهر کوچولو بر میداره و نماز میخونه . سجده رفتنش خیلی بامزه ست کاملا روی زمین دراز میکشه و بلند میشه و لبهای کوچولوش رو تکون میده مثلا داره میخونه .امیدوارم توی سنی که باید شروع بکنه به نماز خوندن هم از خودش علاقه نشون بده . فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان لاله
17 شهریور 91 15:47
همه جوره نازی عزیزم حتی با چادر[
مرسیییی خاله جونآبتینجون روببوس