lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

حکایت این روزهای من

1391/3/22 16:57
نویسنده : مامی مهتا
643 بازدید
اشتراک گذاری

      

معمولا به کلماتی که مهتا توی حرف زدنش به کار میبره توجه میکنم و سعی میکنم تا بعضی از کلمات و مثل لطفا .مرسی . خواهش میکنم و ... (بقیه در ادمه مطلب)

معمولا به کلماتی که مهتا توی حرف زدنش به کار میبره توجه میکنم و سعی میکنم تا بعضی از کلمات و مثل لطفا .مرسی . خواهش میکنم و ... رو به  دایره واژگانش اضافه کنم و البته خوب همراهی میکنه و زود یاد میگیره ومیدونه در چه مواقعی باید ازش استفاده کنه . مثلا دیروز داشتم کتاب میخوندم که مهتا اومد و گفت :مامان خودکار بهم بده نگاشی(نقاشی) کتم گفتم : خودکار نمیشه بیا مداد رنگی هات رو بدم  با یه حالت عشوه و دلبری سرش رو کج کرده و میگه : لفطا (لطفا)بدید دیگه!!قلب اینقدر از حالت حرف زدنش خوشم اومده بود که نتونستم خودم رو کنترل کنم و زدم زیر خنده بغلش کردم و یه دل سیر بوسیدمش و چون کلمه ای رو که من میخواستم گفته بود مجبور شدم خودکار رو بهش بدم دیگه چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان لاله
4 شهریور 91 12:56
از بسکه تو مودبی عزیزم
معصومه مامان ستایش
18 شهریور 91 14:08
عزیز خااااااااااااااااااااااااله ای جانم خوب لفطا خودتار بهش بده دیده ههههههه