lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

پروژه تپل کردن مهتا

1391/9/20 14:30
نویسنده : مامی مهتا
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

              تپل

مهتا در پی مریضی های مکرر و همین طور سابقه همیشگی دچار کمبود وزن و ضعیفی شدید شده بود . به همین دلیل مدام گریه میکرد و بهانه میگرفت و میخواست که بغلش کنم دیگه تو خونه اجازه نداشتم بدون حظور و اجازه مهتا تکون بخورم حتی برای غذا درست کردن هم مهتا رو  در حالی که مدام غر میزد  پاهاش رو میکوبید به کابینت و با گریه میخواست که بغلش کنم درست میکردم . خلاصه دورانی داشتیم ما اگه میگفت بیا کنارم بشین باید میشستم اگرنه ... یه دفعه  اراده میکرد که دراز بکشه و تلویزیون تماشا کنه  وبه من هم دستور میدادکه کنارم بخواب اگر این کار رو نمیکردم زمین و زمان رو با گریه هاش به هم میریخت .....گریهو هیچ میلی هم به غذا خوردن نداشت و روز به روز هم لاغر تر میشد .

تا اینکه آخرین باری که به دکترش مراجعه کردم ازش خواستم تا دارویی بده تا اشتها آور باشه و مهتا یکم غذا بخوره تا از این ضعیفی در بیاد شاید برای ما هم فرجی شد .خیال باطل

دکتر هم یه شربت اشتها آور براش نوشت (البته قول این دارو رو چندین ماه پیش داده بود اما میگفت بگذار برای آخرین مرحله شاید با خوردن مولتی ویتا مین های جورواجور و خارجی یکم به اشتها بیاد که ..) بگذرد که کلی برای پیدا کردن این محلول معجزه آمیز گشتیم تا با یه قیمت کاملا مناسب .!!! پیدا کردیم و شربت را به خورد دخملی دادیم و روز بعد منتظر اثرات دارو شدیم . خدا رو شکر بد نبود و اشتهای مهتا رو یکم بیشتر کرد البته اگر سمج بازی های من نبود باز هم دخملی تن به خوردن نمیذاد اما من مصرانه در پی تپل کردن مهتا بودم که شاید یکم جون بگیره و دست از این بدخلقی هاش برداه .

هرروز غذاهای مقوی بهش میدم و هله هولهایی مثل پفیلا و چیبس و .. رو کاملا قطع کردم و به جاش از میوه ها و خرما و خشکبار استفاده میکنم . و روزی هزار بار هم مهتا رو برای وزن کشی روی ترازو میبرم و با اضافه کردن 100 گرم هم کلی خوشحال میشم و  همه با هم جشن میگیریم .نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 آذر 91 0:08
آاااااااااااااااااااااااااااااااای امااااااااااااااااااااااااااااان از بد غذایی بچه ها مامی جون ما هم داستان داریم سر این موضوع من همیشه گفتم اگه کچل شدم تقصیر پرستش و بد غذاییشه از بس حرص میخورم بعضی وقتا قابلمه غذاشو و خودشو میفرستم خونه مامانم از دست خاله اش خوب می خوره امروز که دیگه قلبم درد گرفته بود بابت این بدغذاییش


از دست این دخمل های دوست داشتنی.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 آذر 91 0:10
من زینک سولفات میدم به پرستش شما چی میدین ؟ کنجد هم خوبه اگه بخوره


مهتا دوره زینک سولفات و اینها رو رد کرده دیگه .
خاله شیدا
21 آذر 91 11:02
مهتا جونم میخواد تپل بشه ایشالله
بخور بخور خیلی بخور (الینا )


یعنی میشه من اون روز رو ببینم ؟؟؟ زهی خیال باطل
مامان لاله
21 آذر 91 11:32
تپل هم نباشه خوشگله


نظر لطفتونه خاله جون
مامان مهتا
9 تیر 92 14:19
وقتی این مطلب می خوندم فهمیدم که فقط من نیستم که از دست ضعیفی ولاغری دخترم مهتا دیگه کم اوردم به امید روزی که این وروجکا یه خورده جون بگیرن .


آره واقعا ....