lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

دخترم داره بزرگ میشه

1390/7/30 10:41
نویسنده : مامی مهتا
898 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم داره بزرگ میشه روز به روز کارهای جدیدتری میکنه وکلمات بیشتری رو یاد میگیره ومن چقدر ذوق این بزرگ شدن رو میکنم .

دخترم داره بزرگ میشه روز به روز کارهای جدیدتری میکنه وکلمات بیشتری رو یاد میگیره ومن چقدر ذوق این بزرگ شدن رو میکنم . گاهی بعضی از کلمات جدید رو که میخواد بگه اصواتی شبیه به اون کلمه رو میگه و من باید کلی فکر کنم تا بفهمم منظورش چی بوده ! پنجره ای دیگه از لذتهای دنیا به رویم باز شده ومن هم خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود ناز دانه ای چون "مهتا" . منومتعجب میکنه این دختر دایره لغاتش وسعت پیدا کرده نسبت به سنش کلمات زیادی رو میتونه بگه و تا 3 هم میتونه بشماره این روزها خیلی به کلمه "بیا" علاقه پیدا کرده و با صدای بلند تکرارش میکنه و جمله معروف "این چیه ؟" رو هم یاد گرفته و حسابی همه رو سوال پیچ میکنه (ای جان مامان که هی می پرسی "ای سیه")توی این ماه که مصادف بود با میلاد اما رضا (ع)همراه با خاله ودایی مهتا به مشهد سفر کردیم . مهتای من اولین باری بود که زائر امام رضا میشد وچقدر من خوشحال بودم از اینکه من و همسرم همراه هدیه خدا به پابوس اماممون میریم . مهتا کوچولو که چند ماهی بیشتر از راه افتادنش نگذشته بود با دیدن صحن و حیاطهای بزرگ حرم به وجد میومد و دلش میخواست بدوه و چون هنوز کامل نمیتونه هنگام دویدن تعادلش رو حفظ کنه سرعتش زیاد میشد و میخورد زمین ولی دوباره بلند میشد و ادامه می داد ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سما خواهری
12 مرداد 91 11:23
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان لاله
12 مرداد 91 17:28
وای! ماشالله به این گل دختر نازمون.
فقط کاش روزمرگیهای همین امسال رو هم آپ کنی فهیمه جون!
این بوسها رو هم میفرستم تا بچسبن به لپهای مهتا جونم


لاله جان متاسفانه نی نی وبلاگ این حالت رو نداره که بر اساس تاریخ پارتیشن بندی کنه هر مطلبی رو که مینویسی میگذاره آخر و دارم به مرور خاطرات رو مینویسم تا بالاخره به تاریخ روز برسم.