lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

از زندگی...

1392/5/27 18:55
نویسنده : مامی مهتا
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

                     مهتای بی همتای من ..

دخترکم ..مهتای من . این روزها بیشتر وقتت رو دوست داری با تماشای تلویزیون و CDبگذرونی یا اینکه ازم میخوای تا کامپیوتر روشن کنم وبشینی بازی انجام بدی جالب  اینجاست که میگی میخوام مثل  بابام مهندس کامپیوتر بشم نیشخند امامن اصلا این وضعیت رو دوست ندارم و به هر نحوی که بشه سعی میکنم تا از این کارت جلوگیری کنم بیشتر سعی میکنم تا خودم باهات بازی کنم گاهی بازی هایی رو باهم اختراع میکنیم گاهی هم به کتاب خوندن بسنده میکنیم .

امروز که اومدم اتاقت روتمیز کنم دیدم دوباره  پای کامپیوتر نشستی... تا دیدی من دارم وسایل رو مرتب میکنم ناگهان حس بازی کردنت گرفت و مشغول آشپزی و خونه داری شدی و از من هم میخواستی که باهات همراهی کنم ...من هم فرصت رو غنیمت شمردم و..تند و تند ازت عکس انداختم .قلب

( بقیه در ادامه مطلب)

      تا من آشپزخونه ات رو مرتب کردم فوری رفتی مشغول غذا درست کردن شدی  زبان                            

   خاله بازی

حالا وقت جاروبرقی کشیدنه ....الهی فدات بشم کمرت درد نگیره ماااادر لبخند

             خاله بازی

تا من وسایل اتو رومرتب گذاشتم سر جاش . رفتی برشون داشتی و شلوار عروسکت رو اتوکشیدی .

خاله بازی

مشغول کار بودی که تلفن زنگ زد . گوشی رو برداشتی مشغول صحبت شدی .مشغول تلفن

خاله بازی

اون طرف خط نمیدونم کی بود که شما رو برای جشن تولد دعوت کرد و خیلی خوشحال شدی .هورا

                         خاله بازی

اینجا هم کنار متر خرگوشیت ایستادی و دستت روبلند کردی تا قد بلندتر بشی بغل

                           خاله بازی

یکدفعه هوس کردی که عروسکت رو تاب بدی .چشمکمثلا رفته پارک...

                      خاله بازی

.....................................................قلب...................................................................

                  خاله بازی

بعد کتاب به دست داری با عروسکت میری بیرون ...لبخند

                   خاله بازی

و حالا نوبت کتاب خوندنه ...عزیزم کلا شما به کتاب خیلی علاقه داری و کتای هم زیاد داری .

خاله بازی

مهتا بین کتابها ....

خاله بازی

حالا یکسری از کتابهایی که مورد استقبالت هست میگذارم تا وقتی بزرگ شدی بدونی به  چه کتابهایی علاقه داشتی ...آخه فکر نمیکنم با وجود شیطنت های شما تا اون موقع سالم بمونن چشمک

..................................................................................................................................

این سری کتابهای خاله بازیه که وقتی با خاله شیدا و الینا رفته بودیم هایپر استار برای شما و الی خریدیم و شما خیلی دوستشون داری .قلب

خاله بازی

دوتا از مجموعه کتابها که خیلی زیاد دوستشون داری مخصوصا قصه های هاپو لبخند

خاله بازی

سری کتابهای  استاد منوچهر احترامی ...

خاله بازی

این کتابها هم برای کتابخانه ملی ایران هستن که برای سالهای قدیمه . جدیدا دوباره چاپ شده .یکسری از این کتابها رو من خودم داشتم البته برای بچگی خاله شیدا بود .

                      خاله بازی

این دوتا کتاب برای شما نیست اما خیلی دوسشون داری و من هم برای اینکه پارشون نکنی گذاشتمشون روی شرف تا دستت بهش نرسه نیشخند

بد جنس نیستم مامانی فقط میخوام سالم بمونن تا مطالبش روبخونیم ....

خاله بازی

این کلاه آفتابگیر رووقتی داشتمکمدت روتمیزمیکردم پیدا کردم زود برش داشتی وگذاشتی سرت گفتی عکس بنداز به الینا نشون بدم من هم از این کلاه ها دارمعینکچشمک

                      مهتا

                      مهتا

                     

.....................قلبچشمکماچبغل.............................................................................

                        مهتا

این هم نتیجه لگو بازی شما و بابایی ...میگفتی  مششت (مسجد)نیشخند درست ردیم.

بله ...دختر از گل بهترم ...  این یکی از روزهای من و شما بود .یکی از روزمرگی ها....... .قلب

                    

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان بابای الیسا
28 مرداد 92 16:51
عزیزم مهتا جونم چقدر قشنگ بازی میکنی فربونت حسابی خانم شدی


ممنونم الهام جون.....دختر نازم روببوس
مامان مهرسا
28 مرداد 92 21:21
سلام من مریم مامان مهرسا هستم دخترم 4 سالشه اون هم تقریبا مثل دختر گل شما تازگیها علاقه شدیدی به کامپیوتر پیدا کرده و من هم از این موضوع ناراحتم و نمی دونم باید چیکار کنم خوشحال میشم که به ما هم سربزنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم


سلام ...خوشاومدید ...خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم ...مهرسای نازم روببوس
مامان ملیکا جون
29 مرداد 92 2:24
سلام به مهتا جون و مامان مهربونش
چه روز های خوبی داره مهتا جون
چه اتاق و اسباب بازی های خوبی..
چه قدر کتابهاتون جالبن..
چه مامانی خوبی


سلام به منصوره عزیز وملی بانوی خودم
شما خیلی خیلی به ما لطف داری خانوووووم
مامان حسنا
29 مرداد 92 20:49
وای من عاشق ای اسباب بازیهام...
منظورم همین جهاز مهتاست
ایشالا حسنا بزرگ شه براش بگیرم


جهاز ؟؟؟؟ ههههههههههههههه
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 13:08
خصوصی داری
ووووووویی عزیزم چ اسباب بازی های قشنگی داری
چ لباس خوشگلی پوشیدی فدای تو مهتای گلم که انقد خانومه


ممنون ......... رفتم که ببینم
مامان حسنا
1 شهریور 92 13:55
عزیزم منظورم از این جهاز مهتا همین اسباب بازیهاشه...


بله منظورت زو فهمیدم گلم... تعبیرت جالب بود  
مامان حسنا
1 شهریور 92 18:28
منم اپم مامانی
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:39






مامان مریم
2 شهریور 92 18:36
فهیمه جان مهتابم خیلی به دیدن سیدی های بی بی انیشتن ..کشته مارو ولی همه ی سعیمونو میکنیم که حواسشو پرت کنیم...چه خانوم کدبانویی به به ...خنده هاشم که منو کشته..


چهجالب مهتای من هم تا دو سالگی CDهای بیبی انیشتین رو خیلی دوست داشت .... فدای مهربونیات
مطهره
3 شهریور 92 8:26
ای جان! نی نی دخملی.
لپشو بکش که خیلی جیگره


خاله شیدا
3 شهریور 92 10:16
آفرین به این دختر کدبانو خاله جون تلفن میکنی مواظب باش لباسهات رو نسوزونی به به چه افتاب گیر خوشملی هم داری
هزار برای دخمل خوشگل و ناز خودم


ممنونم خاله جونم ....بووووس برایشما و الینا ی خودم
مامان حسنا
3 شهریور 92 17:24
مامان حسنا
4 شهریور 92 11:28
هنوز اپ نکردی...


نه
مریم مامان مهتا
5 شهریور 92 8:21
سلام عزیزم
چه دخمل نازی
ماشالا براش اسپند دود کن
ما رفتیم سمت شهر زیبا
اکباتان بودیم الان رفتیم اونجا
پرسیده بودی گفتم جواب بدم
بوس برای مهتا جون
مهتا ها همشون نازن


ممنونم که جواب دادی گلم ....بله مهتا ها همشون نازن ماشالله
مامان بنیتا
5 شهریور 92 15:01
سلام عزیزم خصوصی داری


مرسیییییییییی
مامانی درسا
6 شهریور 92 14:40
خسته نباشی خواهر از این همه کار کردن ...... حالا بیا یه چایی لب سوز و لب دوز برات بریزم خستگیت در بره ... گلم ..... کاش بزرگ هم بشین از کار خونه خوشتون بیاد ...... اون موقع تون هم مبینیم ...... این تیپ تاپ و شورتو خیلی دوست داشتم ماه من


آیگفتی مژگان جون ...تا یکمی بزرگ بشن کلا کار کردن یادشون میره ...هههههه .........مرسییییی
مامان آرمينا
31 شهریور 92 0:12
واااااااااااااااي چقدر اسباب بازي هاي خوشكل
وااااااااااااااي چه كتاباي داري عزيز خاله


مرسیییییییییییییی