lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

چشمهایش

1391/7/16 9:44
نویسنده : مامی مهتا
733 بازدید
اشتراک گذاری

                   چشمهایش

صاحب این چشم ها ! با من چه میکنی ؟ نگاه تو درونم را دگرگون میکند . نمیدانی این چشم ها مرا تا کجا می برد . شاید ظاهر چشم هایت شباهت زیادی به مادرم نداشته باشد اما.. تو با این نگاه و با این چشم ها مرا به یاد او می اندازی . یاد نگاه هایش به خودم .

تو با این نگاه مرا با خود به رویا می بری .به رویای شیرین کودکی به زمانی که شاد و رها بودم . رها از مشغله های زندگی . به دنیایی که پر از سادگی و مهر و محبت بود و مرا جدا میکنی از روزمرگی ها .

وقتی در فکر و خیال درون خودم غرق شدم و از همه چیز دلخورم می آیی و با این چشم ها کنجکاوانه نگاهم میکنی و دست های کوچکت را بر روی صورتم میگذاری و با زبان شیرینت میگویی : ناحارتی (ناراحتی )؟   میشوی تمام دنیای من و من فراموش میکنم هر چیز بدی را و شادی تمام وجودم را میگیرد با تو ...

  پس برایم بمان و بدان که تنها تو یی مهتای بی همتای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سپیده
16 آبان 91 0:41
سلام. با تشکر از شرکت در مسابقه. لطفا تبلیغ نفـــرمایید و اجازه دهید دوستان به سلیقه خودشان انتخاب کنند. با تشکر http://koodakeman91.niniweblog.com/
حورا
20 آبان 91 15:06
خوب به چشمهایش نگاه کنید ... از نزدیک! دستانش را بگیرید! آنقدر نزدیکش باشید که گرمای نفس هایش را حس کنید! خوب عطرش را بو بکشید! موقع بوسیدنش از ته دل ببوسیدش... از ته دل ببوییدش ... از ته دل لمسش کنید! ... از ته دل نگاهش کنید ... از ته دل صدایش کنید! از تمام لحظات با هم بودن نهایت استفاده را بکنید!
مامان آوينا
7 آذر 91 17:17
عزيزم زيبا و مادرانه از نگاههايي كه همه وجودمان را احاطه كرده گفته ايد خوشحال ميشم تبادل لينك داشته باشيم


مرسی خانومی من هم خوشحال میشم.لینکتون میکنم.