lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

دو نفری های مهتا و مامان

1393/11/30 15:20
نویسنده : مامی مهتا
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

من ومهتا زمانهای دونفری زیادی داریم که باهم بازی میکنیم ..نقاشی میکشیم ..غذا درست میکنیم .. باهم خوراکی های غیر مجاز میخوریم (مثل لواشک و پفک و...خندونک)  یه بار توی این دونفریها باهم نشستیم ته ظرف سس ماکارونی رو با انگشت لیس زدیم و خوردیم ...اولش مهتا تعجب کرد چرا مامان از این کارها میکنه ؟ بهم گفت مامان اجازه میدی؟؟؟ و منم گفتم بله هر وقت من گفتم میتونیم از این کارها هم بکنیم خلاصه با یه لذت غیر قابل وصف مشغول خوردن شدیم تازه با اون انگشتهای کوچولوش سس دهن منم میگذاشت ......الهی فدااات مادر محبت

توی این دونفریها من همسن و سال مهتا میشم تا بیشتر احساس نزدیکی باهام بکنه ... تا باهم دوست باشیم دوست واقعی .. مثل مامانم که همیشه دوست بچه هاش بود ...در هر مرحله از زندگی کنارم بود و راهنماییم میکرد و چون به عنوان دوست هم قبولش داشتم حرفهاش بیشتر به دلم میشست وراحتتر قبولش میکردم...

امیدوارم بتونم مثل مادرم ..مادر و دوست خوبی برای دخترکم باشم ...  امیدوارم ..

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مریم
11 اسفند 93 19:03
اوووف دیگه الان که ترکیدم از حسودی این واقعا عالیه بهت تبریک میگم عزیزم..حتما هم همونجوری میشه که میخوای چون بچه ها این چیزا رو خیلی خوب درک میکنن..
مامی مهتا
پاسخ
مریم جونم تو عزیزترینی ... خودت سرشار از انرژی مثبتی وقتی تو تعریف میکنی ایشالله که میشه ... امیدوارم
مطهره
12 اسفند 93 9:59
ای جان! این لحظه های دو نفری و ناب....واقعا تکرار نشدنی هستن
مریم مامان مهتا
12 اسفند 93 10:11
خوشی هاتون همیشگی عزیزم
مامی مهتا
پاسخ
بسیااااار ممنون ... ایشالله برای همه مستدام باشه