lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

بابایی روزت مبارک ...♥♥♥

1393/2/26 16:29
نویسنده : مامی مهتا
1,728 بازدید
اشتراک گذاری

دخـتـر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـت پـــِدرتـه
دخـتـــر کـه بــاشی میـدونـی محکــم تــریـن پنــاهگــاه دنیــا
آغــوش گــرم پـــدرتـه
دخـتــــر کـه بــاشی میـدونـی مــردانــه تـریـن دستــی
کـه مـیتونی
تو دستــت بگیـــری و
دیگـه از هـــیچی نترسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه...

بابا یاسر مهربون روزت مبارک

امسال مهتا به سبب رفتن به مهد از قبل خبر داشت که روز پدر کیه .... روز قبل از میلاد حضرت علی (ع) وقتی بابایی رفتیم دنبالش مهد خاله مریم کارت تبریک روز پدر و داد دستش و گفت برو به بابات تبری بگو ...اما چون من دم در مهد بودم ...فرستادمش دم ماشین و مهتا دوید به سمت ماشین و بلند گفت : بابایی روزت مبارک و باباش و بوسید

من که از شوق اشک تو چشمام حلقه زد ..... ایشالله که هیچ دختر غم از دست دادن بابا نکشه ....

این هم کارت مهد به مناسبت روز پدر .... که طرحش و خودم بهشون دادم ...

               

برای روز پدر هم میگفتی برای بابا چی کادو بگیریم ...من از قبل به عمو علیرضا گفته بودم که یه ادکلن برای بابایی بگیره و به مهتا نگفتم چون میدونستم یه دفعه از دهنش میپره و قضیه لو میره .....به خاطر همین مهتا ناراحت بود که برای باباش کادو نگرفته و میگفت میخوام برای بابام کت و شلوار هدیه بگیرم (الهی فدات چه وضع اقتصادیت خوبه مادر )

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان ملیکا جون
30 اردیبهشت 93 9:42
انشاالله دوست خوبم.. باباتون که در قید حیات هست انشاالله ؟؟؟
مامی مهتا
پاسخ
نه متاسفانه چند ساله که از برکت وجودش بی نصیب هستم
مامان ملیکا جون
31 اردیبهشت 93 13:14
انشاالله خدا پدر عزیزتون رو بیامرزه دوست جونم خیلی ناراحت شدم خدا سایه ی پدری مهتا جون رو 120 سال بالای سرتون سالم و سلامت حفظ کنه
مامی مهتا
پاسخ
ممنونم عزیزم از دعای قشنگت .... الهی آمین
مامان النا
4 خرداد 93 12:20
داشتن یه خانواده ی خوب و سالم بهترین هدیه ی خداست.براتون آرزوشو میکنم. اگه دوست داشتی به وبلاگ دختر من سر بزن تا با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامی مهتا
پاسخ
حتما عزیزم خوشحال میشم
مامان النا
5 خرداد 93 12:47
پس چرا النا رو لینک نکردین؟تو وبلاگش گفتین که لینک میکنید.!!!
دختر آسموني
5 خرداد 93 13:52
وبتون خوب و قشنگه. به وبلاگ دختر آسموني سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
مامان مریم
12 خرداد 93 8:22
چه عکس قشنگی ایشاله همیشه سایشون رو سرتون باشه و همیشه گل لبخند رو لباتون...
مطهره
25 خرداد 93 9:34
خوب دوست جان چرا وضع اقتصادیش خوب نباشه ؟حتما عیدیاشو واسه همین کار گذاشته کنار الهی بخورمش این نی نی جیگرو
مامی مهتا
پاسخ
بعله ...قربونت دوست عزیزم.شاپرک خانوم و ببوس