lمهتا جونlمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

مهتا دختری بی همتا

مادر تویی جون پناه من ...

1393/1/31 16:24
نویسنده : مامی مهتا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

   

از چند روز قبل از روز مادر .... هی مهتا میپرسید : کی روز مامان میشه ؟ تا اینکه روز مادر وقتی با بابایی اومدن خونه تا در و باز کردم بابا یاسر یه چیزی در گوشش گفت و مهتا هم سریع گفت : روزت مبارک مامانی وکارتی رو که مهد بهشون داده بود و بهم داد .

دوباره وقتی که رفتیم تو اتاق تا لباسهاش و عوض کنم ازم پرسید : کی روز مامانه .... گفتم امروز دیگه دوباره با اشتیاق بغلم کرد و محکم بوسم کرد و گفت : روزت مبارک مامانی .

دیده بود که برای مامان جون هدیه کیف خریده بودیم ... میگفت من میخوام برای مامانم کادو یه کیف بزرگ و خیلی خوشگل بخرم ..... الهی ...عزیز دلم .... نمیدونی امسال با همین کلمات که از زبون تو شنیدم چقدر خوشحال شدم ... حتی از قشنگتزین و بهترین کادوهای دنیا برای من زیباتر بود فقط یه جمله  ی :روزت مبارک مامانی

تا یکی دو روز بعد هم همچنان مدام بهم میگفتی مامانی روزت مبارک ...

عزیز دلم امسال برای من قشنگ ترین روز مادر بود .... چون از زبون مهربون ثمره زندگیم کلمات به این قشنگی میشنیدم ...

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ملیکا جون
30 اردیبهشت 93 9:43
مامی مهتا
پاسخ
شما خودت گلی خانوم
صبا خاله ی آیسا
6 خرداد 93 17:14